20 Nisan 2007 Cuma

BİR DAMLA SEVGİİİİİİİİİİİ………………


Bulunduğum mekan neresi olursa olsun farketmiyor… Otobüste, çalışma masamda, bağdaş kurarak oturduğum yer soframda boynum hep sola doğru eyiliyor, bilinçsiz bir bilinçle… Sanki yanımda sen varsın da, omzuna yaslanıp dinlendiriyorum, o huzur bilmez ruhumu…Çölde kalmış bir insana verilen bir damla su onun için ne kadar gerekliyse, bir damla sevgi gerekliydi bana da…Yorulduğum da başımı omzuna koyacağım, ağladığım da gözyaşlarımı silecek, şefkatiyle koruyup kollayacak, çocukca inatlaşmalarımı anlayacak ve masumluğumdan dolayı beni yargılamayacak, bir damla sevgi…Bunca zamandır inatla senden istediğim neydi, biliyor musun???Ne para, ne pul, ne de bir dünya nimeti!Sen de dünyalar kadar olduğunu bildiğim SEVGİYDİ SADECE…Bulunduğum mekan neresi olursa olsun farketmiyor… Otobüste, çalışma masamda, bağdaş kurarak oturduğum yer soframda, boynum hep sola doğru eyiliyor, bilinçsiz bir bilinçle… Sanki yanımda sen varsın da, omzuna yaslanıp dinlendiriyorum, o huzur bilmez ruhumu…Masum bir serseri çocuk var ruhumda, tek senle mutlu olacağına inanan, tek sendeki sevgiye aç!!! İnat ediyor, ayak diriyor ve tek ama tek seni özlüyor!!!Sayfalarca bağırıyor; SEVGİ, AŞK diye ama bir tek sana duyurumuyor sesini, o çocuk inatçılığıyla!…Bazen de yorularak, sayfalarca susuyor, senin suskunluğuna yenilerek,,,Seni yazıyorum her yere… Dağa, taşa, toprağa, yağmura, suya, rüzgara, bembeyaz sayfalara… Ama bir tek sana yazmıyorum, bunca özleminle doluyken!!! Bilmediğin bir dilde sana yazıyorum, belki de…Günün olmadık bir saatinde, sevgiye acıkıyor yüreğim…Oturup kağıtla dertleşiyorum!!!…İSTEDİĞİM BİR DAMLA SEVGİYDİ SADECE DİYEREK!…BİR DAMLA SEVGİİİİİİİİİİİ………………

3 yorum:

JeYLo dedi ki...

kuzi bensaa akşam gelip vercem bi damla sevgiiii

ASLICAN dedi ki...

hahaha senınde süper olmus kuzii

JeYLo dedi ki...

eee herhalde yanee...